onsdag 3 april 2013

Something in,something out..

Har klarat mig hem från stan med livet i behåll,dock inte nerverna. Fattar inte varför jag är så lättretad nuförtiden? 
Har haft stor fight med Elias vagn. Tror folk fick ganska roligt åt mig på Lidl-parkeringen,men kul att roa någon! :) Var ett helvete att få ihopvikt den + att alla spännen hade tagit fast.
Tänkte faktiskt stanna vid Sandåsen och kasta ut fanskapet.

Nå,besökte hursomhelst då Lidl,2 loppisar och Seppälä. Inga enorma fynd,men lite iaf.

Ugglepåslakan-set,2 tröjor till Elias,velourbyxor till Elias (som nya!) Parfym från Seppälä.
Tror jag inte lägger upp bilder på underkläderna jag köpte från Seppälä hahah. 

Får gå igenom klädskåpen igen en gång. Men det tycker jag att är skoj! 

Städa måste vi också göra. 

Nu luktar det skumt här,bajsblöja. 


hepp!

Inga kommentarer: