lördag 13 april 2013

Saturday..

..är det,och jag är helt ensam hemma. Känns konstigt. Ingen som hänger mig i benen eller bråkar om leksaker osv.. Imorgon kommer Benjamin hem,och vi får ha en mamma-Benjamin kväll :) 

Hmm,igår badade vi bastu,och såklart brände jag mig på bastukaminen.. Blöö. 
Skulle se film,men sällskapet somnade,så det blev natten typ 1?
Dör om någon ser bilderna hahaha.
Kom väl hem runt 12 idag. Har kollat film,varit på kaffe osv. 
Är så fruktansvärt seg idag av någon anledning. Vill inte bli sjuk.. 

Fick städat hela lägenheten,så nu avnjuter jag en kall öl! 



Igår...

Idag..Blåsor,nice..

Fixade ihop en fotohållare idag,ranglig som fan,men är nöjd :)

Dagens klotter
Kollade igenom foton idag,och konstaterade att vi knappt har några nya bilder på Elias framkallade. Så nu ska jag framkalla massa bilder av honom! 

Tjingeling!

Inga kommentarer: