söndag 21 april 2013

De som säger..

..att pengar inte är lycka,har fel! Är så fruktansvärt NÖJD! Har fått sålt min husvagn som jag haft till salu  ½ år säkert. Finally! 
Imorgon hämtas den och jag får pengarna. Wohoo! Var skyldig pappa en massa cash också,men han ville inte ha tillbax dem,så får lämna med hela summan! Är en ganska stor bonus,är van att vända på varje 5cent annars..
Nu har jag ju stor lust att shoppa,men tänker inte köpa för huvudlösa summor. Men några par byxor till Benjamin måste vi ha,samt en kastrull haha.

Har annars haft en rolig dag. Var ute någon timme vid syrrans :) Drack kaffe osv. Härligt. 
Elias var så trött så han ville sova redan klo. 19. 

Benjamin har åkt till pappas,och jag inväntar min far som ska leverera en soffa till mig. Som han köpt,aaaw! Min pappa är bara bäst! 

Seriöös

Inga kommentarer: