torsdag 18 april 2013

When i'm mad..

Huh,lyan städad för andra gången denna vecka. 
Har en tendens att greppa dammsugaren när jag är arg,sur,ledsen.. Som terapi för mig :P 
Har ett väldigt rent hem kan jag säga haha. 
Nä men,jag har väldigt svårt att se saker positivt. Inget jag har valt,jag är bara sådan!

Annars inget nytt alls. Trög vecka. Imorgon ska vi iallafall iväg till Rådgivningen. Ska bli intressant att se hur pojkarna har växt :)

Så smäller vi iväg till stan efteråt. Jesus christ,kommer nog ta på nerverna med båda i stan,men vi provar :P

Haha Elin tyckte jag behövde en fjärt-burk :P


Vek servetter i brist på lifv..

Jag KAN va glad ;)
Min kisse är borta igen. Han försvann igår på kvällen typ. Idag har han setts på skolgården,så han är troligen vid liv. Kanske han hittar hem.. 
Bara han inte traskar iväg till farmen där,då är han historia. Hmpf..

Min bebis.. :(

Inga kommentarer: