fredag 12 april 2013

I väntan på..

 
Bastun..

Löjligt kul,att fylla i åtm,kanske inte att läsa heh ;) 



1. Tre namn jag lyssnar till: Johanna , "höödo" :P


2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Herkkas,ehhm.. Att jag är kreativ,fantasifull?


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag har svårt att uttrycka mig,menar VÄL men får allt att låta elakt?


4. Detta är jag rädd för:
Spindlar..Djupa vatten.


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kaffe,cigg,vatten (är alltid törstig pga diabetesen)


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hmm,finns det något? Man kan väl om man vill? Men ok,RÄKNA är jag usel på. Samt att sluta röka,skulle aldrig klara det.


7. Detta tycker jag om att göra:
Rita,kolla film,läsa..


8. Detta vill jag göra just nu:
Duscha


9. Bästa känslan:
Hmm,då barnen kommer i famnen och kramar en kanske? Oslagbar känsla.


10. Värsta känslan:
Att inte bli trodd fast man talar sanning maybe?


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Han ska kunna tala om känslor!


12. Är jag kär just nu?
Njaaa?


13. Jag vill gifta mig:
Never!


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Bungyjump?


15. Min käraste ägodel:
Har några stycken..Men om jag måste välja en,så är det nog en stor svart porslinfigur i form av en panter. Den hade min farmor och farfar.


16. Något jag vill ha i present:
Fick allt när jag fyllde år :P


17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans,randig oversizetröja


18. Favoritkläder:
Jeans och min koboltblåa tröja.


19. Favorit djur:
Tigrar är otroligt fina!


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Metal,rock.. Eller det mesta


21. Favoritlåt just nu:
Har lyssnat mycket på Robin Stjernberg - You.


22. Roligaste ämne i skolan: Då det begav sig så..teckning


23. Tråkigaste ämne i skolan: Matte och historia


24. En bok jag gillar: Varför gråter inte Emma? Handlar om de hemska Arbogamorden.


25. En film jag älskar: Har sett så väldans många.. men hmm,Gladiator har jag nog en stor kärlek till!


26. Favorit tv-program? Walking Dead!


27. Favoritdoft: Fjärt? Ne fyfan..Hm,ros?


28. Detta äter jag gärna: All sorts pasta!


29. Dricker helst: Vatten,kaffe


30. Favoritgodis: Dajm


31. Hit vill jag gärna åka på semester: Norge?


32. Färg på mina ögon: Grönblå


33. Min längd:
160 cm


34. Jag tror på: Satan? Jag menar,liksom det finns mer ondska i denna värld än godhet!


35. Jag spelar: Criminal Case :P


36. Person jag beundrar: Min mormor när hon levde


37. Så här bor jag: I en stor lägenhet med mina kids!


38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen för tillfället,woho!


39. Det här tänder mig: Huh,magar? :D


40. Det här gör mig avtänd: Karlar som VET att de är snygga,och tror de kan få vemsomhelst. Yäk.


41. Favoritfärg: Alla nyanser av blått


42. Favoritcitat: -


43. En hemlighet jag vet: Haha,varför skulle jag skriva det här?


44. Bästa present jag fått: Fått många


45. Senast köpta skiva: Köper inte sådana längre


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen?


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Allt?


48. Udda förmåga/egenskap: Hah,jag kan vingla runt med vänstra ögat,och det högra är stilla :P


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En val


50. Vad lyssnar du på just nu?
Inget


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Sovit,lagat food,och nu ska vi bada bastu


52. Var är dina föräldrar födda? Jeppis?


53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Flashplayer


54. Vilken är din favoritrestaurang? Är inte ofta på sådana


55. När badade du i en pool senast? Läänge sen


56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo,när jag gick i Folkis


57. Hur många barn vill du ha? 3


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Blues,country?


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? ?


60. Vad har du för TV-kanaler? Inte EN ENDA!


61. Har du åkt moped någon gång? Jo,men har inget körkort


62. Har du busringt någon gång? Jupp,men det var inte lika kul när de ringde upp.


63. Har du fått felparkeringsböter? Jepp


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Absolut!


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien


66. Har du en egen trädgård?


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Snobben,han är så söt! Och mumin!


68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej


69. Badkar eller duschkabin? Skulle vilja ha ett badkar


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har som sagt sett så många,men kanske The Wicked?


71. Favoritpizza? Opera


72. Chips eller popcorn? Popcorn


73. Vilken färg på läppstift använder du? Så nära naturligt som möjligt


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hahah nej


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Pfff


76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Robert..Pizza


78. Favoritchoklad? Marabou dajm


79. När röstade du senast? Har inte gjort det


80. När åt du en hemodlad tomat sist? I fjol?


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej


82. Är du bra på matlagning? Jepp!


83. Klarar du att tanka själv? Jåå


84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv: Nej,aldrig.


85. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Inte jobb,men när jag gick på kock så fick vi ha servitriskläder.


87. Vad var det senaste du handlade? Cigg


88. Har du kräkts offentligt: Ohjaa


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Miljadär haha :D


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej


91. Har du ringt något betalnummer: Nej


92. Kan man vara vän med sitt ex: Kanske


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Elias


94. Hade du mycket hår som liten bebis: Tror det,svart.


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Har inget sånt trams


96. Vad har du i din väska: Sminkväska,blöjor,cigg..


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Favorit? nee,men det vanliga..borsta tänderna.


98. Vad är du tacksam för idag:
Att jag inte halkade i korridoren vid HVC :D


99. Var hittade du den här listan: Listfolder


100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Ingen ;)






Nu väntar jag på att R ska återvända från sin Kolla-fällan-tripp,så blir det bastu.
Elias blir sjuk nu,han är snorig och verkar sova ostabilt. Blä!
Imorgon ska jag ha mors-vila,bara ligga på soffan och avverka filmer. Ska bli skönt!

Nej nu klä av sig ;)

hepp

Inga kommentarer: