tisdag 23 april 2013

Shopping och Buzzador!

Har kommit med i en kampanj igen :) Denna gång i kampanjen för DUPLO-lego! Gratis leksaker,jotack! :)
Får hem en duplolåda samt 10 rabattkuponger att dela ut,så om någon vill ha så ta kontakt! 

:)
Kul överraskning,trodde verkligen inte att jag skulle komma med i denna! 

Annars då? Regnig,mulen dag. Vad passar då bättre än en resa till Härmä? Handlade food och såna nödvändigheter. Investerade faktiskt i en vårjacka till mig,lite dyr tyckte jag,men har haft min förra jacka i flera år. Den var urtvättad och äcklig!

Nya :)
Inhandlade också "kurahandskar" till Elias,ny kastrull,Hårmask-schampoo-balsam från tresemme,dörrmatta osv. Och såklart fastnade en mugg mig i handen.. Blev den nyutkomna turkosa muminmuggen! Så fin! 



Efter Härmä var vi till Jeppo.
Nu är Elias badad och lagd i säng..Tror jag ska slänga min Mozzarellapizza i ugnen och sedan kolla The Pianist. 

Bye

2 kommentarer:

Unknown sa...

the Pianist e en jätte intressant film, rekommenderar ! :) avis på muuminmuggen o duplo ;)

Johanna sa...

Han va jättebra :) Nåå,it böv du va avis :D