fredag 5 april 2013

Just because..



 I CAN hähä..


 Har säkert haft denna förut,men idc.


STEG 1
Namn: Johanna Maria
Födelseplats: På BB i Jeppis :P
Bor: I härvlax-cityy!
Ögonfärg: Svart? Nee,blå-gröna.
Hårfärg: Brun-slingat någonting..Men original e jag blondin.
Skostorlek: 41
Civilstatus: ?
Höger eller vänsterhänt: Höger.


STEG 2
Skor som du bar idag: Eh,vanliga..typ sneakers?
Dina svagheter: Ouh. Jag bryr mig,lägger mig i för mycket..Är jävligt envis,och elak om jag blir felbehandlad.
Rädsla: Spindlar FYFAN! Och att mina barn ska dö eller någon i min familj.


STEG 3
Första tanke när du vaknar: "Var är Elias?" typ..
När somnar du: Då jag lägger huvudet på kudden dvs runt 11-12 på kvällen.


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Skillnaden är?
McDonalds eller Frasses: Mäcken
Vans eller Converse: Converse
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lip
Choklad eller vaniljglass: Beror på humör :P


STEG 5
Svär du?: NEVVAH! Hah,jo allt för mycket.
Sjunger du?: I bilen ja,och inför få utvalda personer..
Duschar du varje dag? Nästan
Röker du?: Tyvärr allt för mycket
Gillar du skolan?: Gjorde jo
Har du bra självförtroende?:  Nej
Kommer du överens med dina föräldrar?: Super!!
Är du infertil? WTF? Nej,har 2 barn. Är ÖVERfertil enligt mig själv,blir gravid av att se på ett par kalsonger :D

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ?: Jeu
Rökt?: yepp
Shoppat: mmm
Ätit en hel ask müsli?: Nepp
Ätit sushi?: Nej fyfan!
Stått på scen? Nej
Skejtat: Everyday såklart..ne.
Bakat?: Nejj
Stulit : Nepp
Rakat dig?: Nej,kör med djungel nuförtiden..Haha,ja,det har jag.
Kysst någon?: Ja.
Kramat någon?:  Det också
Haft sex?: Sist var väl 1978? Ja det har jag.


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Prf,ja.
Varit full?:mmm
Blivit kallad hora? Många gånger. En hora tar betalt,jag gör det gratis ;) Ne haha,just kidding..
Blivit nerslagen? Jes.
Busring någon?: mm
Gjort något som du ångrade?: Vem har inte?
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Jepp,i historia :P
Kastat en sten på nån ruta?: Någon gång jo.

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Har 2 guldklimpar vid namn Benjamin och Elias..Men om jag någon gång får en pojke till så ska han heta LIAM,och en flicka så Nicolina!
Hur vill du dö? I min säng,i sömnen.
Vad vill du bli när du blir gammal? Pensionär haha.


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? Alla i min familj!
Antal CD-skivor du äger? Inte många
Antal piercings?: 3
Antal tatueringar?: 2
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: 1?

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: SvällaVad ska du göra i vinter?:  När den väl kommer hoppas jag att jag har ett jobb!
När tar du studenten?: -
Vad gör du efter gymnasiet? -
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Bor i Finland
Vad händer till helgen? Nada,chill med mina barn :)
Vad vill du helst göra just nu? Äta?


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Nåjaa..
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Kroppen?
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Alltså är vi 12 år?
Vem är den perversaste person du känner? Jessica hahah :D
Hur många gånger har du varit utomlands? 3-4
Vilket land är bäst? Finns väl inget som är bäst?



Shalom

Inga kommentarer: