söndag 3 januari 2016

2016

Här har det varit tyst. Nytt år har det blivit som ju alla kanske har märkt. Jag såg inte en enda raket haha. Som vanligt blev det lite för mycket av det goda. Jag är för gammal,och det är fan inte värt det konstaterar jag än en gång. Tur man kan välja bort skiten. 
Bidrar ju bara till ångest,illamående,depressioner osv.. Neee,mera nykterhet till folket! 


Fredagen sov jag typ bort,eller ja,jag kollade en skräckfilm. The Hallow. Blev faktiskt lite rädd trots att jag sett det mesta. Så ni skräckfilmsfantaster,se den! 

Igår städade jag lite i kidsens rum,samt kollade ishockey med lillsyrran. Herregud vilken match! Trodde hjärtat skulle stanna. Lär ju inte bli bättre imorgon med match mot Sverige. Vågar jag ens kolla? 


Ska fortsätta städa,sen handla,och hämta hem Benjamin! 





Nån sorts nyårsfrilla :)


Inga kommentarer: