torsdag 21 januari 2016

Talterapi & vårblommor.

Snart helg igen en gång! Veckorna bara flyger och far,fast jag bara slöar på dagarna. 

Igår var jag och Elias till Jeppis. Han hade en tid till talterapi. Hann till Sunds före,och herregud vilka saker de har där! Vill ha allt! 
4 krukor med pärlhyacinter (blå & vita) fick följa med hem,samt 1 påse salviafrön,och en gratistidning. Ute i god tid kan man säga. 
Sen till talterapin. Behöver inte dit fler gånger,vilket jag också gissade. Elias har stort ordförråd,och kunde det mesta galant. 
Sen for vi via Lidl,där 2 krukor med tulpanlökar fick komma med hem. Sen på en kaffe till Elias fammo,och sen hem. 

Idag har jag ÄNTLIGEN fått skurat hela lägenheten. Det var på tiden. Kan ana en liten (ytterst liten dock) förändring på mina händer. 

Hoppas det blir mildare ihelgen,klättrar ju på väggarna i denna kyla!


Puss hej. 














Inga kommentarer: