tisdag 26 januari 2016

Nyt riittää.

Hejjee. Tisdag strax till ända (för Johanna-pensionären iaf). Var en sväng till Jeppis idag i brist på andra aktiviteter. De samma gamla ställena besöktes,samt Sunds igen. Alltså på sant,nu får jag sluta handla hem en massa växter! Kom hem med 4 nya idag igen. En Esikko (kommer inte på svenska namnet haha),en Ardisia och en murgröna och en till grön grej. Ardisian är väl egentligen en julblomma,men jag kunde inte lämna den kvar på hyllan när den kostade 3€. 

En muminburk fick jag också med mig hem,den kostade 7€,så det var ju inte så farligt. Nu får vi leva på vatten och knäckebröd nästa vecka! Nånej.
Nu ikväll var vi ute i snön,jag,Elin,Wilma och Elias. Blev en snöuggla,en bad pig och några andra små kreationer. 



Ska snart bänka mig framför tv:n,är ju en stor kväll ikväll haha. ARKIV X IS BACK! 











Projekt 





Inga kommentarer: