tisdag 19 januari 2016

Tjolabaloo


Jahapp,Tisdag idag då. Jag har väl städat (menat städa) typ 2 veckor nu,men får ingenting gjort. Råklar bara på med en massa annat,gör om saker,pysslar med blommor,målar etc.. Detta trots att mina händer gör vansinnigt ont vid minsta beröring.  
Idag var det så galet,så jag begav mig till HVC. Fick en läkartid,och det konstaterades att mitt lillfinger ser väldigt infekterat ut av någon anledning. Vad jag kan minnas har jag inte haft något sår eller nåt. Fick iallafall antibiotika,så ska hoppas att jag slipper svullnaden åtminstone. Själva utslagen kunde hon inte hjälpa mig med. Hon tog tillochmed bild på dem,hon tyckte de var så eländiga. 

Elias var till tandläkaren i samma veva. Gick lika bra denna gång! 

Imorgon ska vi till Jeppis på talterapi. 

Slänger in några pics på råklasi. 

Ajö. 










Mums? 








Inga kommentarer: