onsdag 13 januari 2016

Colourful.


Hejsan hoppsan! Wunderbart väder idag,or not. Trodde peruken skulle flyga iväg. 

Dagen spenderade jag i stort sett i Jeppis. HH,loppisarna,Lindex som vanligt. Fyndade lite på rea,samt en del kläder på loppis. Blev en del långkalsonger,tröjor,samt nya underkläder till mig. Vettefan när jag sist köpt ny BH. Fick gå ner i storlek,dels runt ,och kupstorlek. FML. Bra att ha gått ner i vikt,men det syns ju på the boobies direkt. (Tomma mandarinpåsar HEJ!)

Jag klär ju mina kids i väldigt färgglada kläder. Blir nästan deppad när man ser kläderna i de större storlekarna,bara svart/vitt/grått. Booring. Och vill man ha färgglada kläder,så kostar de skjortan. 

Nå hade turen att hitta Me&I kläder som var helt ok iskick på loppis idag. Kids ska ha färgglada kläder,iaf enligt mig ! ;)


Puss hej!










Pimpade ljusslingan med världens sötaste muffinsformar!



Inga kommentarer: