måndag 11 januari 2016

It's time.

för en sånhär :




HAR DU ?
Folköl i kylen : Nepp
Något husdjur : 3 håriga män (katter). Lucifer,Fabian och Aaron. 
Någon favoriträtt : Tortillas,lasagne.
Puder på dig : Jo.
Några framtidsplaner : Drömmar har väl alla. Jag vill ha ett eget hus åtminstone.

Någon sjukdom : Diabetes typ 2,och Raynauds fenomen. 
Gymkort : Nej,onödigt dyrt + att jag är för lat.
En homosexuell kompis : Ja.
Duschat idag : Inte än. 
Någon kompis som snarkar : Jodå
Någon vän som spelar i ett band : Nej?
Några mvg:n : Nej.
Någon som förstår dig : Haha,jo en,Jessica!
Något beroende : Nässpray och tobak.
Fikat idag : Druckit 3 kaffekoppar.
Nagellack : För många,svårt att välja ju!
Någon vän som bor i ett annat land : Bekanta i Australien,Kanada, Sverige.

VEM ? ..
Avskyr du : Orkar inte lägga energi på sånt fjams.
Delar du mest minnen med : Jessica,mina ex?
Längtar du mest efter : Min faster med familj,som bor i Sverige samt mina klasskamrater.
Stör du dig på : Som sagt,onödigt att slösa energi på sånt,men visst finns det godingar jag stör mig på.

Gosar du med : Mina söner,samt the cats.
Lagar mat : Jag?
Diskar : Diskmaskinen.

VILKEN ? ..
Tidning läser du : 101 ideer,trädgårdstidningar.
Buss åker du oftast : Åker aldrig buss.
Dag fyller du år : 25:e Mars.
Årstid föredrar du : Våren!
Stad är du uppväxt i : Hirvlax city

VAD ? ..
Gör du nu : Detta? Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. 
Gör dig till en bra människa : Jag är omtänksam,kreativ,beskyddande.
Gör dig till en dålig människa : Fråga de som vet ;) Haha nåå,jag är väl lite väl rak på sak,drar mig inte för att säga precis som det är,och det är väl inte alltid så poppis.
Vill du arbeta med : Blommor!
Är roligast just nu : Mina studier,bara vi skulle börja nångång. 
Har du på dig nu : Slafsbyxor,ullsockor,topp och långärmad tröja. 
Har du för smink idag : Foundation,puder,kajal.
Äger du för skor : Vinterskor och sommarskor?
Har du för storlek i skor : Beror på,men 40-41. 
Läser du för bok : K2-på liv och död. 
Ska du göra nu : STÄDA.

Inga kommentarer: