söndag 17 januari 2016

Sunday morning.

Godmorgon. Här har det ekat tomt igen en gång. Tycker jag är riktigt omotiverad just nu,till det mesta. Mina händer är nog den största orsaken till mitt lite sura humör. Högerhanden är (speciellt på morgonen) så svälld så jag knappt får böjt fingrarna. Lägg till lite svidande samt kliande utslag,som gör otroligt ont direkt jag försöker hålla i något,samt att de kan gå från iskalla till riktigt heta på någon minut = jag får stå och kyla dem under kallt vatten. 

Äh,nog om det eländet.

Vad har då skett de senaste dagarna? Eeehm,jag har varit barnfri nu i helgen. Var så otroligt uttråkad så jag stack iväg till stan igår. Fyndade faktiskt 3 varma tröjor till mig själv,det behövdes! 1 blomma,och en murgröna fick följa med hem också. 

Köpte också hem en stor burk med kokosolja. Så nu ska det både ätas,och smetas. Jag fick ju slutligen tag på dem vid hudpoli,men det enda de fick uträttat var EN TELEFONTID om 2 veckor,samt detdär vanliga : "Smörj med kortison". Men,ska ge kokos en chans,före jag eventuellt börjar med kortison.  


Nu skulle jag seriöst behöva städa,men fan det gör så ont att hålla i dammsugarslangen. Invaliidi. Vet inte hur jag ska hinna med allt idag. Hämta Benjamin,eventuellt via jeppo,till pappas och säga hejdå (han reser till Thailand imorgon)samt att Jessica kommer ikväll. 


Nåhh,slänger in en riktig bildbomb.


Goodmorning

Pimped



Tror jag river RÄV-grejjen jag fixade häromdagen och ersätter dem med dessa sjukt söta blå! 




Inga kommentarer: