söndag 24 januari 2016

The usual.


Nåjaa gott folk,ännu en helg så gott som slut. Vad har vi då gjort? Hmm,i Fredags blev det det vanliga fredagshandlandet,2 buketter fick komma hem med oss. Lägger hellre pengar på blommor än tex öl. Glädjer ju en mycket längre ;)
Blev en helt vanlig kväll med serietittande,och sänggående före klo 23. Pensionärvarning. 

Igår var vi och provade skrinna. Jag provade tillochmed,men hade nog rostat totalt. Var som Bambi på hal is. Benjamin låg mest raklång,och Elias också. Fick så otroligt ont i fötterna,så blev nog bara en snabbis. Elias fick x antal ilskna utbrott. Drack sedan varm oboy,och kidsen fick åka pulka en stund.


Kollade en skräckfilm på kvällen,och där var den helgen. 

Är livrädd att vi ska få "magafari",verkar gå runt nu.
Btw har mina händer inte ändrat nämnvärt,så antibiotika hjälper inte. Gaaah,får snällt vänta till Torsdagens telefontid.

Hepp!












Mitt virkprojekt blev poppis innan det var klart,men jag har alltför feta katter. Nu är den som en igloo,och direkt jag virkade tak på den så blev den inte lika poppis,så antar jag får riva upp fanskapet och ha bara som en korg.





Fick en sen julklapp från Sverige ;)


Ett huxflux-projekt jag fixade till igår. Lite speciell.



Inga kommentarer: