fredag 12 december 2014

Beroende.

Fredag. Har haft en helt okej dag. Fixade ihop presentset och packade in amaryllisar typ hela dagen i jobbet. Var ju som skrivet sista dagen idag,och jag fick en fin present som tack av personalen! Blev så glad. Skulle mer än gärna stanna där,men har nya planer i Januari ;) 
Efter jobbet handlade jag det sista till kalaset,och nu ikväll har vi städat lite,samt gjort massa kokosbollar. 

Kidsen har redan somnat,och jag sitter och rullar tummarna. Kanske man skulle läsa ut boken,eller kolla ett avsnitt Supernatural. Spännande... 

Kollade allra sista Sons igår,och grät som ett litet barn. Kände mig rätt patetisk där jag låg i soffan och snörvlade. 


Vi var taggade imorse :P 

Presenten :) 
Till utmaningen då. "Beroende". Jag har två starka beroenden,som jag inte vet hur tusan jag ska komma mig ur. Första är såklart min rökning. Röker som en borstbindare. Jag VET att det är farligt,och ohälsosamt och blahiiblahaa. Men motivation till att sluta finns ej. 
Andra är nässpray. Ganska löjligt egentligen,men jag kan inte sova om jag inte använder det före. Det lite komiska är ju att man blir stockad i näsan av användandet av nässpray (om man som jag använder det när man inte är förkyld). 

Nåväl. Tjingeling. 


Inga kommentarer: