lördag 13 december 2014

Min kärlek.

Puh,what a day! Men nu är kalasandet över för denna gång. Haft hålligång sedan klo 13. Men Benjamin gick i säng nöjd,och det är ju huvudsaken. Båda somnade direkt. 
Benjamin fick mycket lego,så nu har vi att göra framöver :) Presentkort till Maxifun fick båda kidsen,så i mellandagarna ska vi nog sticka iväg dit. 
Bra dag,men nu är jag totalt slut. Kaoset här i lyan får vara tills imorgon. 

Ska ta mig an dagens rubrik. "Min kärlek". Svårt att gissa huh? Såklart mina barn,finns inget och ingen som kan bli viktigare eller älskas mer än mina barn. De är prio nummer 1,alltid
Min familj ligger mig väldigt varmt om hjärtat,och speciellt min lillasyster. Mina få närmsta vänner såklart också. Och min pojkvän,bulle :D




Min kära pojkvän. 

Älsk. 

En riktig sunkmamma,trött och sliten. 
Tack och hej. 

Inga kommentarer: