onsdag 10 december 2014

Windy

Hej å håå,det vädrar ganska ordentligt ute. Mysigt,men regnet kan väl hållas borta,eller bytas mot snö? Det är ju snart jul. Sen kan det smälta bort efter nyår. Deal? 

Hmm,idag fick jag gjort tre begravningsbuketter. Timmarna går så otroligt fort. Nacken kändes ju inte sådär jättehejsan,men med medicin så klarade jag mig. 

Efter det handlade jag massor till kalaset (som vi har nu på Lördag),och plockade sen upp brorsan och styrde kosan mot Jeppis. Fick handlat en del klappar,men det saknas några än. 
Pinsamheter uppstod såklart,skulle ju inte vara jag annars,men det var inte mitt fel. Fick en lapp som ursäkt som jag får köpa kaffe med bulle för :D

Unnade mig en sådan,så vacker. 

Vadå julgran? Måste ju på något sätt visa upp dessa gulliga kort :D 


Nåja,Elias sover och jag ska kasta mig i duschen småningom,men först dagens "ämne" i utmaningen. "Önskelista". 

Är så tråkig så jag önskar mig pengar och presentkort,så jag skulle få köpt lite kläder till mig själv. Men en sak jag gärna också skulle vilja ha är : 

Helge-lampan. Så fin! 
Imorgon är jag näst sista dagen i jobbet. Känns surt,men nervöst också,ska få min utvärdering. Yikes!


Inga kommentarer: