torsdag 11 december 2014

Dagens väder.

Så lyder nästa punkt i utmaningen. Ja,vad ska man säga? Mörkt,dystert,blåsigt och regnigt. Precis som det ska vara i December? Eller... Nå,kanske det kommer snö ännu. 

Dagen har som vanligt gått fort. Har planterat all sorts blommor och gjort arrangemang osv. Fick mitt "betyg" idag också,och allt var bra,förutom att jag måste lära mig diska efter mig :D
Jag äro nöjd. 
Ikväll har vi städat lite här,ska dammsuga och skura imorgon och hoppas att det hålls någotsånär tills Lördag. Ska har barnkalas samt kalas för våra närmaste. Benjamin fyller ju 7 först den 19:e,men då är han hos pappa. Ska ha mina småslavar Elin och Wilma hit imorgon. Ska göra kokosbollar bla. 

Inget mera då. Sista dagen på praktik imorgon och det känns ledsamt. Samtidigt som det känns skönt att i lugn och ro få förbereda inför julen. 

Ska småningom slänga mig i soffan med snuttefilten och snörvla till det allra sista Sons-avsnittet.. 


Bye

Inga kommentarer: