söndag 21 december 2014

Doft.

Söndag,ska snart bege mig till Jeppo,glömde min laddare där. Sen ska jag hämta Benjamin,samt handla upp mitt presentkort vid S-market. Ska nog unna mig en laxbit,nam! 

Igår kollade jag,Wilma,Elin nån äventyrsfilm. Samt att vi garvade hejdlöst till "helium-appar",som förvränger både bild och ljud. Barnsligt roligt! 

Efter att de åkt hem,så somnade jag tydligen. Vaknade 03 på soffan,och hela lyan var mörk. Strömavbrott igen tydligen. Förvånar mig inte det minsta,för träden hänger ju över linjerna överallt. 


Nåja,dagens rubrik är "doft". Jag har några favoritdofter. Såhär i juletider så är det såklart gran,nybakta pepparkakor och kanel
Men mina två absoluta favoritdofter är kokos och Persika

Hade turen att vinna detta set för bra längesedan,doftar helt underbart. Persika :) 
Nu --> Duschen. 

Bye. 

Inga kommentarer: