tisdag 9 december 2014

Niimpä niin..

Mår lite bättre idag,ingen huvudvärk iaf. Istället så brände det till så utav h*lvete i nacken när jag jobbade. Kunde knappt röra mig,så de tyckte jag skulle ringa hvc. Sagt och gjort. Sjukskrivning var ju det första de sade,men jag sa nej. Så knaprar Burana och smörjer in mig i Ice Power istället. Hjälper inte det så ska jag till läkaren. 
Känns helt ok nu,men det är nog tack vare the pill.

Känns fan som att allt är emot hela tiden,alltid är det något! 

Nåväl,fick göra begravningsbuketts-bottnar idag,samt x antal planteringar,och tillsist fick jag experimentera med blombuketter. Fick ta hem 2,som inte blev så bra,men övning ger färdighet. 

Nu är sagan läst,och kidsen i säng.. Tänkte ta mig an dagens rubrik i utmaningen,men det var "skor",och mina sönderslitna,svettiga Reebok skor vill ingen se,så jag tar mig friheten och laddar upp en bild på ett par jag skulle vilja ha,men som jag absolut inte har råd med. 








Okej,inte ett utan två par. Sorry. 

Bye. 

Inga kommentarer: