söndag 28 december 2014

Helgen...

Söndag,tror jag. Blir så råddig när det är helgdag på helgdag. 
Har väl haft en helt ok helg. I Fredags bakade vi muffins,som ingen äter.. Sen kollade jag,Elin och Wilma på "hundraåringen som klev ut genom bla bla bla". 

Igår besökte vi då Maxifun. Fick träffa Melissa & Jessica samt deras barn. Efteråt åt vi alla på Mcdonalds. Sprang in till Prisma och köpte en Helge-lampa som jag så länge velat ha. 
På kvällen satt jag här allena,läste några timmar samt kollade Supernatural. 

Nu är världskriget igång igen. Kidsen har stökat ner något så otroligt här i lyan,som vanligt. De måste verkligen gilla att städa. 
Jag är så trött,känns som vi varit lediga allt för länge redan. Ungarna klättrar på väggarna,slåss,rivs,knips,svär och håller på. Jag står halvt handfallen,för jag har provat ALLT för att få någon sorts respekt från mina barn..Bah.

Nå,slänger in några bilder från helgen. 

Helge



FläskFia. Paparazzi-Benjamin har varit i farten



Inga kommentarer: