torsdag 25 december 2014

Min jul.

Började julen vid mammas som sagt. Kidsen fick otroligt många klappar,och de var nöjda. 
Fortsatte sen till pappas (Benjamin for till sin pappa),och åt jättegod mat. Sen delades julklapparna ut. Kom oss hem runt klo. 19,och lekte en stund med Elias. Sen kollade vi film. Nu åkte R och Elias iväg till Jeppo,och jag väntar på att Benjamin ska komma hem. 

Är så himla nöjd,blev allt chockad. Tänker visa upp en del av mina klappar. Fick också presentkort till Lindex (rea here i come!) samt till S-gruppen. 





Mammas

Pappas

Iiih :D 

Så obeskrivligt skön! 


Pure looove


Fick av R :D 

Min bebis :) 
Skulle gärna strosa runt i min nya morgonrock,men nepps. Ska med Benjamin till pappas på lite mer klapputdelning. Så ska hoppa i duschen nu. 

Bye

Inga kommentarer: