tisdag 23 december 2014

Julefrid?

Nej,den har inte kommit till oss. JuleSTRID skulle jag säga. Kidsen har varit helt otroligt bråkiga ikväll. Främst denna mindre som inte har någon som helst respekt för andras saker,utan han kastade helt enkelt sönder en av Benjamins klockor. Ingen dyrgrip,men den var betydelsefull för Benjamin. Riktigt elände har det varit,och jag hoppas att morgondagen blir bättre. 

Jul imorgon då. Ska redan klo 12 till mammas,sen åker Benjamin iväg runt klo 15,och vi vidare till pappas. 
Så dit far nog hela dagen och kvällen. Sen kommer Benjamin på Torsdag igen,och Elias far troligen till Jeppo. 

Sagan är läst,och jag hoppas de somnar fort. 


Dagens rubrik är "bekvämt",och jag har det bekvämt i mina fleece-sunk-mama-pants, och stickasockor!


Oh varde ljus? 

Fjafsade ihop en korg idag :P
Kommer ju troligen inte att hinna klottra ner ens några rader här imorgon,så jag önskar er en God Jul! 

Inga kommentarer: