måndag 15 december 2014

Sorry..

..för den usla uppdateringen,men jag har inte orkat eller hunnit. Igår var jag lite smålat efter att ha städat hela lyan,samt att jag fick besök på kvällen. Idag har jag varit i stan hela dagen,fick handlat de sista julklapparna tror jag? Nja,en saknas än. 
Hittade ett par jeans till mig på loppis för 3€,och jag fullkomligt älskar dem! En skjorta till Benjamin (som han ska ha på julfesten) hittade jag på erbjudande på Lindex. En bok hittade jag också för ynka 1€. 
Var inne till bibban och lånade några böcker också,så nu är kvällarna räddade.

Fick också färdigt ett litet virkprojekt häromdagen,en sorts tomteförvaringsshit.







Roompah
Låneböcker :) 



Annars inget nytt i guess. Ska ta mig an utmaningen,blir två rubriker idag då. "Julbelysning" och "favoritjulsång".



Gamla Bettan hänger med än! 

Favoritjulsång är nog denna : 


Inga kommentarer: