fredag 5 december 2014

Nummer 5.

Fortsätter med utmaningen,och näst på tur är "Mössa". Jag hatar mössor. På sant. 
Går oftast hela vintrarna utan någon mössa. Men i mitt yrke som barnledare måste jag ju föregå med gott exempel,och då måste mössan på. Fast ja ser ut som en deformerad smurf i den. 

Äger två ynka mössor,en från Me&I,och en grå från typ Lindex. 


Smurffi 
Annars? Haft en bra och lärorik dag. Fick lära mig binda begravningsbuketter. Svårt kan jag säga,men fick ihop två stycken iaf. Ska ju va x antal blommor,grönt på ett visst sätt,och enligt en viss prisklass. Men det gick. Och jag fick beröm,är tydligen en naturbegåvning ;) 
Fixade också ihop en krans,samt fem julkorgar. 

Nu sväller jag här hemma i min ensamhet. Ska packa ihop lite grejs,sen sticker jag iväg till Jeppo. 

Ha en bra Fredag alla! 

Tjohej. 

Inga kommentarer: