söndag 28 december 2014

För att alla andra..

världskriget har tagit en paus och kollar Alfons. 
Ska göra en "nyårslista" sålänge riset kokar,bara för att jag kan. Märker att jag har uselt minne,verkligen värdelöst. Men i will try. 


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Svar; Provade på Florist-yrket,och älskade det! 
Höll du några av dina nyårslöften? Svar; Brukar inte avlägga sådana alls,misslyckas bara ändå.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Svar; Nej. 
Dog någon som stod dig nära? Svar; Nope. 
Vilka ställen utomlands besökte du? Svar; Sverige? 
Vilket/vilka datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? Svar; Kommer inte på något. 
Har du varit sjuk eller skadat dig? Svar; Förutom att jag har "fejl i hovo" så nej. 
Bästa köpet? Svar; Min Sony xperia. 
Vad spenderade du mest pengar på? Svar; Mat,räkningar,hyra?
Gjorde någonting dig riktigt glad? Svar; Ska jag vara riktigt ärlig,så nej. 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? Svar; Kaj-Jåo nåo e ja jåo yolo ja nåo.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Svar; Gladare i början av året,ledsnare i slutet. 
Vad önskar du att du gjort mer? Svar; Umgåtts mer med kompisar.
Vad önskar du att du gjort mindre? Svar; Ehm,hur säger man? Lagt min lycka i andras händer?
Hur tillbringade du julen? Svar; Vid mammas och sen vid pappas. 
Blev du kär i år? Svar; Ja,oturligt nog. 
Hur många one night stands? Svar; None.
Favoritprogram på TV? Svar; Sons of Anarchy
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Svar; Nej
Bästa boken du läste 2014? Svar; Har läst så många,men kanske "övergiven"?
Största musikaliska upptäckten? Svar; Inga nya direkt. 
Något du önskade dig och fick? Svar; MIn kamera. 
Årets bästa film? Svar; Hmm,kan inte komma på något.
Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Svar; Lol,kan inte minnas,så säkert var jag rund under fötterna. 
nånting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Svar; Spelar ju ingen roll numera.
Hur skulle du beskriva din stil år 2014? Svar; Sunk.
Vilken kändis var du mest sugen på? Svar; Hah,svårt? Nej.. Charlie Hunnam. 
Planer för 2015? Svar; Skaffa ett jobb. 
Vad ser du mest fram emot med år 2015? Svar; Inget
Tror du att år 2015 kommer bli bättre? Svar; Knappast. 
Har du några löften inför år 2015? Svar; Nej.
Har du haft ett förhållande under 2014? Svar; Ja. And got burned.
Bästa minnet från 2014? Svar; Finns några,men tror jag håller dem för mig själv.
Vad var det bästa som hände 2014? Svar; Han.
Vad var det sämsta? Svar; Min stora käft?
Fick du många nya kontakter? Svar; Nej.
Är det något du saknat 2014 som du vill ha 2015? Svar; Jobb
Största misstaget? Svar; Litat för mycket på folk.
Pinsammaste: Haha,när jag blev misstänkt för att ha snattat på Halpa-Halli. De gick igenom väskan flera gånger,och bad sedan om ursäkt. Skulle aldrig falla mig in att stjäla. 
Eller det som jag lyckades med häromhelgen,skicka meddelande till hela telefonboken. Jag dog av pinsamhet dagen efter. 

Hej. 

Inga kommentarer: