tisdag 30 december 2014

Outfit?

Dit for den Tisdagen.. Dagarna går fort trots att vi bara går hemma. 
Försökte städa här idag,men det är som att skotta snö medans det snöar,typ. Får lämna det till helgen. 
Efter det var vi ute en liten stund,sen blev det att hämta Benjamin,besöka bibban samt att handla mat. 

Det var det. Har nyss läst sagor,rimmat och ramsat med kidsen i 45 minuter. Får hoppas de somnar nudå.




Nytt att läsa :) 
Har ju totalt lämnat bort fotoutmaningen de senaste dagarna,för rubrikerna var så likt det jag ändå har skrivit om. Men tänkte ta de två sista iaf. Dagens är "outfit". 

Ja vad ska man säga,jag är inte så brydd i vad jag går i för kläder. Blir oftast topp och Jeans. 
Idag hade jag på mig något så spännande som...T-shirt och jeans. Från Saints & Mortals,och Only. 


Puss hej!

Inga kommentarer: