fredag 4 mars 2016

Hinner inte med.

Men gud,vart har denna vecka tagit vägen? Nu är ju sportlovet slut,och det for i ett huj! Vi har inte gjort något särskilt egentligen,men kanske bra det också,att inte ha en massa program hela tiden.

Var till staden J igår med mamma och lillsyrran. Shoppade lite smått,samt var och hälsade på min moffa som flyttat in på ett pensionärshem. Han verkar trivas! 

Idag kom Elias hem från pappas,så nu är båda pojkarna hemma.

Jag har hunnit pyssla med allt möjligt. Alltid när jag menar städa,så kommer jag på en massa annat,som jag då genast måste göra. Har bla. gjort nya buketter,virkat klart en drömfångare osv.. Kan ju säga att jag har en hel del ofärdiga projekt. Men someday!

Inkommande vecka blir det lite mer program för mig. Skola på Måndag,kurs på Tisdag kväll från 17-20:30. Är så tacksam att Elias fammo ställer upp och har Elias över natten! 

Nu ska jag hoppa i soffan,bara kidsen somnar.

Plingeling. 


Mera att sluka.

Panelgardiner

Älskar fjädrar :P 


......och papper :P


Inga kommentarer: