torsdag 24 mars 2016

Miniatyrer & tidiga födelsedagspresenter

Hello! Torsdag strax till ända,iallafall för en pensionär som jag. Andra är väl ut och rojvar kanske. 

Påsklov nudå,som om inte jag haft tillräckligt med ledig tid? Nåväl,skulle ju vara eld och lågor om jag skulle ha kidsen hemma i helgen,men nej. Är nog första året jag är barnfri på påsk,så blir nog ingen påskfeelis i år direkt. 
En sorgens dag är det ju imorgon,för de religiösa kanske. För mig för att jag fyller 28 år. Nå skämt och sido,är ju relativt ung ännu. Fick en muminmugg igår i present av storsyrran,pengar av brorsan idag,samt en termos (har fått låna av pappa hittills) av pappas flickvän! Tusen tack :) 

Ska hoppa i duschen,hoppa i soffan iklädd nån sunkig pyjamas,och njuta av min sista kväll som 27-åring.


Hepp!

Dagens picklas


Kom i lådan idag :) 

Mera till min fairy-garden


Inga kommentarer: