söndag 20 mars 2016

Pain,helgen och H&M

Ännu en helg småningom till ända. Underbart väder idag också,ska småningom iväg till villan och få lite frisk luft. 
Vad har vi då gjort ihelgen? Det vanliga förstås som att städa,handla,pyssla,halvt-slita-huvudet-av-varandra. Igår fick vi finbesök av Jessica och Maddan. Jessica gjorde lunch,kidsen lekte,samt att pulkabacken vid mammas provades. 

En helt bra helg,bara jag inte skulle vara så himla trött,och ha så förbenat ONT i höger arm. Vill bara gråta när jag rör på den. Troligen någon nerv i kläm,eller en inflammation. Drar ju mig lite från att besöka läkare,utan hoppas ännu på att den blir bättre av sig själv. En vecka har jag haft såhär,och inte ens värkmedicin tycks bita på den. Är det inte det ena,så är det det andra säg. 

Fick hem mitt H&M paket i Fredags. Brukar alltid passa på att shoppa lite nytt till kidsen när de har t-shirt och byxor för 10 lappen. En t-shirt klänning blev det till mig,och jag fullkomligt älskar den!


Imorgon blir det kvällskurs igen i Vasa. 

Ha de!









Ombre ägg :P 

Liten hydda till mitt kommande Fairy-projekt

Hilarious :D

Fräknarna tittar fram :) 



Inga kommentarer: