onsdag 2 mars 2016

Om jag.

Om jag hade fem miljoner skulle jag: Vad skulle jag inte göra liksom?! Resa till L.A,Rom. Köpa ny bil,bygga eget hus,shoppa samt ge pengar till min familj!

Om jag fick byta ansikte med en kändis skulle jag: Helt klart Amy Lee, Adriana Lima,eller Miranda Kerr,alla helt galet vackra!

Adriana
Miranda

Om jag kunde spela ett instrument jättebra skulle jag: Troligen spela trummor.

Om jag inte hette Johanna skulle jag: Om jag själv skulle få välja? Eeehm,Nicolina. 

Om jag bara fick lyssna på ett band resten av livet skulle jag: Lyssna på Evanescence.

Om jag kunde skapa mitt eget drömplagg skulle jag: Gud vad svårt.. Skulle nog ha en hel kollektion av plagg med nummerprints,quotes... Typ : 

Om jag kunde få uppleva en dag en gång till skulle jag: Jisses,kommer inte på nåt. 

Om jag fick ändra tre saker med mitt utseende skulle jag: Min näsa,i hate it. Ögonen skulle vara lika stora (för JA,ena ögat är större än det andra när man verkligen tittar),jag skulle vara smalare... 

Om jag skulle byta jobb imorgon skulle jag: Är ju studerande som bäst,och jag håller på med PRECIS det jag vill göra. 

Om jag hade en superkraft skulle det vara: Kunna göra mig osynlig.

Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av mitt liv skulle jag: Säkert välja Rom. 

Om jag bara fick äta en rätt varje dag resten av veckan skulle jag: Välja tacos eller tortillas

Om jag var tvungen att vara otrogen med någon skulle jag: Hahah,självklart Charlie Hunnam : 

Om livet tog slut på söndag skulle jag: Spendera tid med mina söner,och resten av min familj. 

Inga kommentarer: