måndag 28 mars 2016

Påskhelgen.

I'm alive,blev inte bränd på bål i år heller! 
Tyvärr måste jag säga att jag haft den tråkigaste påsken ever. Har egentligen inte gjort något speciellt alls. 

I Lördags var iallafall jag och lillsyrran till Jeppis en sväng. Var via loppisarna,Erkin-Halli,Lidl,och Sunds. Fyndade en pippi-kofta till mig på loppis samt pysselstuff. Lite trädgårdsverktyg,en vas,blommor samt en rulle helt underbart papper kom sig också med hem. 

På Lördagskvällen besökte jag två brasor,i Kantlax och här hos grannen. Annars har jag bara legat i soffan,eller i sängen.. 

Nå,vardagen kallar,och tur är väl det. Har saknat kidsen! Jag har dock inte några studier alls denna vecka. Zzzz. 

Hoppas ni haft en bra påskhelg!


Bellis Perennis. Så otroligt vacker!


Lite tråkig vas huh? Måste nog göra om den ;) 



Hej knopp





Små vaser av kryddburkar


Återbruk av katternas klätterställning,band limmad på en perus glasburk


Inga kommentarer: