onsdag 16 mars 2016

Vårtrötthet.

Någon annan som är totalt kaputt såhär års? Brukar ha en period i början av vintern,typ oktober-november,men aldrig att jag skulle ha varit såhär slö i Mars förut. Brukar ju alltid leva upp när det blir vår.
Nå,ikväll har jag feber,IGEN. Ingenting annat,inte snorig,ingen sjuk hals,nada. Äter vitaminer,somnar före 11 varje kväll,och sover hela nätterna oftast. (förutom inatt när jag igen blev plågad med en dröm,räcker det inte med att jag plågas av minnen i vaket tillstånd?!) 

Men det blir bättre,det vet jag. 

What else? Igår var jag på andra kvällen av "starta-eget" kursen,som ju ingår i vår examensplan. Var då också enormt trött,så tror nog inget av det kvinnan sa fastnade. Hann in till Combo-loppiset före också. 

Imorgon är det tänkt att jag ska till Jeppis på presentjakt,Benjamin ska på kalas ihelgen. En hel massa jord ska jag också köpa hem,så alla vintertrötta krukväxter förhoppningsvis får ny näring & ork. 


Blev väl 2€ tillsammans


Nytt att fixa upp :)

Materiell lycka






Inga kommentarer: