söndag 13 mars 2016

"Oj va ja ska..."

Ja OJ vad ja skulle göra mycket denna barnfria helg. Blev ens hälften gjort tror ni? No ei tietenkin

I Fredags kollade jag och lilsis film. På Lördagen lallade jag på som vanligt när jag menar städa. Började med 100 andra projekt istället. Gjorde om alla tavlor på väggarna,svängde ihop 2 vårkransar osv.. 
Var också till Monäs till Elias fammos villa. Sen var det igen kväll,och jag hade inte fått gjort något vettigt alls. 

Nå,idag fick jag finally städat lyan,och det lär ju hållas tills imorgon ca. 07:23. Finns ju så mycket annat kul ju än att städa!
Nu ikväll har vi haft gemensamt kalas för Elias,och för systersonen Filip som fyller år imorgon. Elias fick en traktor och en stor vägskrapa. Den ska tydligen vara i hans säng inatt. 

Kidsen är nattade,och det återstår väl bara för mig att tvätta bort krigsmålningen och hoppa i soffan framför ett avsnitt The Wire (snart kollat den klart,snörvel).









Inga kommentarer: