onsdag 23 mars 2016

Smått och gott.

Före kvällskursen i Måndags hann jag in via Adam & eva loppiset i Vasa. Hittade 3 kökshanddukar,några plagg till Elias,lite pysselstuff osv. 
Efter Måndagen och dess förödande info,så har jag varit totalt handlingsförlamad. Lite har jag fått ifyllt på min affärsplan,men det är då det enda. Ovissheten är värst. 

Igår hämtade jag hem Elias från fammos redan före 9 på morgonen. Var och handlade lite food,in via bokhandeln,Amalia osv. Köpte hem en lavendel-blomma för födelsedagspengen jag fick av Elias fammo :)

Har donat på med all sorts blommor här hemma,för att slippa tänka på allt kaos i skolan. Lyckades väl sådär. En del påskpyssel har vi också hunnit med. Känns lite lame att inte ha hem några barn över påsk. Vad ska man göra? Fyller ju år på Fredag,men det är nog inte något jag tänkt fira. Får väl ligga och fisa i soffan. 

Ha en fin Onsdag!













Splitterny för 50 cent

Lite vår i köket :)

Kuddfodral







Lekt lite med nagellack



Inga kommentarer: