tisdag 8 mars 2016

Honestly..

I väntan på att jag ska hämta Elias,köra honom till fammos,sticka iväg mot Vasa där jag menat hinna springa igenom Combo-loppis innan kvällskursen så blir det en sånhär : 

Kiitos ja anteeks. 




När grät du senast och varför?
Nästan så jag ville gråta igår när allt med studierna kändes oöverkomligt,men när jag senast grät så vet jag inte,är nog länge sen.

Tre saker du avskyr:
Djurplågeri.
Fästingar.
Känslan av att inte ha kontroll?

Hur var du i skolan?
Var nog ganska lugn skulle jag säga. Inte bäst i klassen,inte sämst heller. Skolkning och ett antal kvarsittningar förekom nog tyvärr. 

Vad blir du stressad av?
Att ha för mycket på gång och inte veta var man ska börja. Hahah,överfulla garderober stressar mig också. Men brukar fixa det genom att göra all sorts listor. Blir mindre stressad av att ha överblick över vad som ska göras. 

Tre saker du älskar
Min stora familj,mina kittys,Jessica :D

Hur tror du att andra uppfattar dig?
Jaa-a,som ganska bitter,negativt inställd,ful i mun?! Äh vad vet jag. 

Hur uppfattar du dig själv?
Ganska barnslig och ofarlig egentligen. Samt att jag blivit positivare. 

En situation som du tycker är jobbig/pinsam: 
Att stå inför publik och hålla föredrag tycker jag fortfarande att är jobbigt,trots att det börjar gå bättre. 

När känner du dig som vackrast?
På morgonen såklart! Neeh,men kanske på sommaren,brun och fräknig. 

Vad skrattade du senast åt?
Ett testresultat på FB.

Något du funderat mycket över
Studierna,hur jag ska klara av dem,ekonomin..

Tre saker du är rädd för
-Att mina barn och resten i min familj ska bli allvarligt sjuka och/eller dö. 
-Att själv dö.
-Att typ hamna under isen och inte komma upp,usch!
 
Ett yrke du tror du skulle vara dålig på
Kosmetolog. Skulle vara totalt värdelös. 

Slutligen, ett yrke du tror du skulle vara bra på
Ett kreativt,omväxlande jobb,som det jag håller på att studera till nu. 

Inga kommentarer: