torsdag 17 mars 2016

Preggo.

GOTCHA! Nej,jag är inte gravid. Däremot drömde jag inatt att jag var. Herregud,var till läkaren för typ en förkylning och där upptäckte han då att jag var gravid (hade tydligen inte själv märkt),i vecka 22! Haha den ångesten,paniken jag kände när jag vaknade,obeskrivligt. Fick riktigt trycka mig på magen för att kolla,just to be sure.

Visst är jag babysjuk,men nej,ingen graviditet ännu på nåt år!

En  annan som tycks ha drömt senaste natt är Elias. Han sover typ halva nätterna med mig numera. Nå,det är en period som säkert går över.

Idag var jag då till Jeppis. Hittade det jag skulle ha + lite till. Fyndade 2 tröjor till mig själv på loppis. Garderoberna tömde jag häromdagen,ALLT jag inte använder åkte iväg till Retro-insamlingen. Har ju en tendens att tänka lite som så att "jag KANSKE använder detta plagg nångång",men det blir ju aldrig så,så nu rök de. 

Imorgon ska jag fortsätta med allt pyssel jag har på G,samt plantering. 

Bjuder på några sketna telefonpics. 

Tjingeling. 




I love my "new" Björn Borg huppari

Inga kommentarer: