tisdag 29 mars 2016

Sjukstuga.

Så hade febern hittat hem till oss. Benjamin som drabbats först. Igår låg febern på 38,4 när han kom hem från pappas. Idag har den varit så högt som 39,9. Men,han är ändå rätt pigg. Kan inte begripa varifrån han får energin?
Får ju hoppas att OM jag får samma,att det skulle komma typ den helg jag är barnfri. För får jag så hög feber så ligger jag nog bara. Och det är ju inte helt tjohejsan när man har 2 kids hemma. 

Anyway,våren har kommit till byn..eller ja,iallafall upptäckte jag en massa blåstjärnor (mer kända som scilla?) här runt knuten. Underbart! Fick även städat upp lite här på trappan,det som göms i snö...ja ni fattar. 

Får nog söka en massa pysseltips på Pinterest nu,annars klättrar jag nog på väggarna här de inkommande dagarna. 





Inga kommentarer: