torsdag 10 mars 2016

Kuvapommi

Min skalle har total kortslutning. Många tankar,och sånt som snurrar. Har inte hunnit med ett piss denna vecka egentligen. Skola förstås,en Jeppisrunda.. Men das lägenhet ser ut som fan själv. 

Idag fyller min kära son hela 5 år! Vadå ålderskris?! Börjar kännas som att jag har en fot i graven. 

Imorgon är det ju Fredag,och barnfri helg på kommande. Förhoppningsvist får jag något gjort åt lyan. Elias fick ta en ledig dag imorgon,för att han hellre ville vara hemma med mig. Lite krasslig har han också blivit,så blir en "vilodag" imorgon. 

Nu slänger jag in en hel drös med pics från denna vecka. Håll till godo.

Hej!

Vas av en sönder glödlampa




Too damn cute,från loppis

Var in till pop-up butiken i Kaabi,ah kärlek!

Me&I fynd



5-åringen :)


Påskarrangemang,som vi fick ta hem. Lycka!

Beställning gjord idag :)

Beställning

Haha TACKEN för att ha skippa alkohol san nyår är att ja gått upp i vikt. FML


Inga kommentarer: