tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag



Yep,det är väl den dagen man ska va extra ELAK med de man tycker om!? Nånej. Men,inget som firas speciellt här i stugan iallafall.

Hm,idag då? I förmiddags kom Mariana hit och vi kollade Twilight-New Moon. Hon har ju inte sett filmerna förut,och jag har inget emot att se dem om och om igen ;) Blir väl småningom en Twilight-dejt till!
Eftermiddagen spenderade jag på skolan då,skurade,moppade,torkade bord,sopade,böt tvål & papper osv.. Tog bara 2½ timme. Men jag har då aldrig sett en så REN skola förut. Nästan onödigt att städa där. Undrar vad jag ska göra där imorgon då? Nå,får väl gå och se viktig ut eller nåt.

Nu ikväll fick Elias vara med sin farmor en stund.. Jag och sambon åkte iväg och åt Pizza & burgare. Nam! Blev så äckligt mätt!
Så det var min alla <3 dag.

Imorgon blir det då städning,och sen ska jag hämta Benjamin till dagis. Har saknat min lilla plutt! Det är tur att jag har Elias att ta hand om,annars skulle jag nog dö de veckor Benjamin är hos pappan.
Så sticker vi väl iväg till min hemby som vanligt. Benjamin vill alltid dit,han trivs så bra med mormor & morfar. Och för mig kommer det alltid att kännas som mitt hem. Så det så.

Nu ska jag virka lite till på lillsyrrans "beställning",haha hon skulle med all makt ha en hamster. Fanns inget mönster,så jag tar det ur min lilla ärthjärna!
Sen blir det film,om jag vågar se nu när sambon åkt iväg till nattskift. Hua!




Byyyye

Inga kommentarer: