lördag 18 februari 2012

Seriöst?

Ok,enda ordet jag kom på faktiskt.. MÅSTE bara tipsa om en blogg jag läst ikväll. Vet inte om denna kvinna verkligen är "på riktigt" eller om det är för att tjäna pengar? Jag hoppas verkligen att hon inte är såhär blåst på riktigt,isåfall tycker jag faktiskt synd om stackarn.

Bloggen : http://www.widerstedt.com/ 

Läs,och skratta,i did :D


Nåväl. Snart är helgen slut,igen en gång.
Igår städade jag hela dagen,gubben sov efter sitt nattskift. Tänkte ju överraska honom och städa,FAST det var hans tur! Dammsög,skurade,torkade som en galning. Resultat? RENT!...i ungefär 4 timmar. Hmpf.
Bakade också mockarutor,vilket gubben tycker om. Riktigt goda! :) (Btw,är ingen som gillar att baka särskilt mycket,men brukar få "bak-flipp" och då bakar jag varje dag i några dagar,sedan tröttnar jag)

På kvällen var vi i bastun,och kollade på en film..(eller snarare 20 minuter av filmen,stängde av när gubben somnade)

Idag har vi varit till pappas,sedan till mammas. Drack kaffe,fettade oss i mockarutor,laddade ner filmer (FY!),babblade om allt och inget..
Så gasade vi iväg hem,och gubben åkte iväg med traktorn långt åt helvete,tog typ 2 timmar kanske? Jag satt bara här och började på min nya kreation. Den kommer jag ge till min bästa väns lilla dotter. Jag har inte ännu träffat lillprinsessan,längtar så tills jag får hålla en bebis i famnen! Har ju varit förkyld om vart annat här,vill ju inte smitta ner en så liten en när det kan undvikas.

Nu har vi varit i bastun igen,och har mat på g. Karln gör en grillpanna i sin fritös :) Nyttigt ;)

Fy helvete vilket väder vi har btw,tror ju huset ska rasa ihop. Brrr!

Nu,äta,sen kanske en film!

Inga kommentarer: