fredag 24 februari 2012

Dag 3 - 6 kvinnor jag tycker är snygga.

Jepp,jag kan tycka att kvinnor är vackra utan att vara lesbisk. Såklart inget fel i att vara det heller!

Den allra vackraste kvinnan enligt mig tar jag allra sist,dessa andra är inte i någon särskild ordning :)

So,here we go :


1. Adriana Lima.
Namnet är ju snyggt också! Lucky bastard.



2. Miranda Kerr
Hon går nog mer åt sockersöta hållet :P




3. Nikki Reed
Hon spelar ju en av vampyrerna i Twilight..


4. Jessica Alba
Förklaring känns onödig,hon är ju sjukt vacker!

5.  Kate Winslet



Jepps,ingen Angelina Jolie eller Jennifer Aniston så långt ögat når,tycker faktiskt inte att de är särskilt snygga heller.

Well. Den kvinna jag tycker är allra vackrast då :

Amy Lee.
Vet inte varför,men hon är bara snygg,snygg,SNYGG. Jag vill ha hennes hår framför allt!!
Hon sjunger ju i Evanescence,ett band jag lyssnar mycket på.


Där var det..

bye

Inga kommentarer: