måndag 6 februari 2012

Blä

..mår fortfarande illa efter Fredagens bravader. YÄK. Ska aldrig mer dricka alkohol. Brukar ju låta så..
Eller så är det något annat,äter inte riktigt som man ska heller.

Fick hem Benjamin igår,han var förkyld och riktigt hängig,men imorse var han pigg som vanligt,så han fick åka till dagis.. Morgonpigg kille som stiger upp före 7,gäsp!

Vi har ju haft så förbannat kallt den senaste veckan,men nu idag är det ju bara -5,rena sommaren! MEN,såklart är det ju istället snöstorm så vi slipper säkert inte ut härifrån. Vägen drivar fast direkt det blåser. Tur att sambon har en 4-hjulsdriven bil!
Min bil är ju fortfarande sönder,så jag får kliva via passagerarsidan. Skäms så förbannat!

Försöker städa här,men Elias bara drar fram de saker jag lägger bort. Lönsamt. Förstår fan inte hur man kan stöka ner såhär?! Fyfan.

Ny president ska Finland få nu också,aha? Jag är inte alls insatt,och jag röstade inte heller.

Nu ska jag ta tag i dammsugaren tror jag.. Sedan kanske bada lilleman.

En minikanin sonm jag gjorde till min bästa väns dotter ;)

Snöstorm.

Hepp hepp!

Inga kommentarer: