tisdag 7 februari 2012

Äntligen

..kom mitt paket i postlådan! :) Hade beställt efter en massa säkerhetsögon,säkerhetsnäsor,lite filt osv.. Till mina amigurumis förstås!
Så nu kan jag börja göra mjukisar som tillochmed Elias kan leka med. Säkerhetsögon borde ju sitta som berget!
Så fick jag en lapp också,så nu har jag mitt Buzzador-paket på posten här i byn. Blir att hämta det imorgon :)

Annars är det väl inget vidare.. Snörvlar,hostar. Har så sjukt ont i ryggen & bröstkorgen.Vågar inte hosta,smakar skit och gör ont. Bleh! Orkeslös,illamående.. Gnäll gnäll. Brukar faktiskt inte gnälla över en förkylning,men när man har 2 barn så krävs det ju lite mer av en. Man orkar ju inte lika bra. Vill bli frisk!
Var en sväng till pappas också på kaffe,han fyller år idag,så han bjöd på jättegoda bakelser!!

Nu ska vi påbörja nattning av the kids.

Ögon,näsor..

En blomma jag virkade till pappa. Denhär kan ju fan inte dö! :P

Bye bye

Inga kommentarer: