måndag 20 februari 2012

Efter storm

..kommer solsken? Efter regn ska det ju va,men skit samma ;) Verkar så här iallafall. Hade ju världens snöstorm ihelgen,men nu är solen framme och det är +-grader! Skönt!

Imorse var jag till rådgivningen med Benjamin. Hörseln skulle kollas,och den var ok. Eller lite osäkert eftersom han inte riktigt förstod hur han skulle göra.

Körde sedan honom till dagis och for vidare in till "stan" för att lämna in arbetslöshetspapper. Man får lämna in typ med 3 veckors mellanrum. Nu har jag ju varit arbetslös 3 veckor,men då sa kärringfan att det kan ta ännu flera VECKOR innan jag får pengar. Liksom huh?! Vad ska vi leva på? Ska jag mata barnen med barr,bark,kottar? Hur svårt kan det vara att vända på ett papper,sätta in uppgifter i datorn,betala ut pengar? Morr!

Nu blir det slappt några timmar,sedan ska jag i jobb halv 5. En som ska visa mig runt där idag,så jag vet hur det ska göras. Svärmor ställer upp och tar hand om Elias & Benjamin sålänge. Så blir det hela veckan,härligt att ha en som ställer upp i vått och torrt! Hon är guldvärd!

What else? Klippte Benjamin igår,och det blev alldeles för kort,whoops. Nåja,det växer ju ut..

Lite gladare blev jag nyss när jag fick veta att jag vunnit inne hos Ninozia igen!

Denna gång var det en sånhär :

ahh <3



Lite snö eller?




Min stackars fastslirade bil..

<3
Mockarutor,dom tog slut fort ;)





Imorgon är det ju fastlagstisdag,eller FETMA-dagen som jag kallar den ;) Då ska jag baka!


Mums?




Ajööken

Inga kommentarer: