torsdag 16 februari 2012

Film & traktor

Yes..Tänkte tipsa om en film jag kollade igår. Grave Encounters hette den. Lite Blair Witch Project anda över den tyckte jag. Jag trodde då inte att jag skulle bli skrämd,eftersom jag sett de mest avskyvärda filmer.. Mest äckel-filmer förstås. Inget som jag direkt kan säga att skrämt mig.

Men denna var faktiskt obehaglig tyckte jag. Inget äckel,men några gånger hoppade jag nog till. Och det hör nog till ovanligheterna :D Fast då kan jag ju också erkänna att jag blev skiträdd när jag såg Blair Witch Project. Kanske något med att det ser "amatörfilmat" ut som gör det mer läskigt? Eller att det påstås att det baseras på verkliga historier?


Nog om det.. Hm,helg igen då. Så gott som. Vad sjutton ska man hitta på?! Sker ju noll häromkring.
Väntar bara på Söndag,då får jag hem Benjamin igen. <3

Har hållit på med ett litet projekt de senaste dagarna,och nu är den klar!

Tadaaaa :


Jag är faktiskt rätt så nöjd med den.. Kommer ge den till min systerson Filip,hoppas han gillar den!
Mönstret finns här : http://happyhooker.wordpress.com/2010/06/04/tractor/

Gjorde lite egen modell som vanligt..

Hejs!

Inga kommentarer: