torsdag 23 februari 2012

Dag 2 : En bild på en person som vet mest om dig.

Ehhm,finns faktiskt några stycken som vet det mesta om mig.. Men,den som jag inte har en enda hemlighet för är :


Fina <3
Jessica!
Sjukt skön brud som alltid får mig på gott humör. Hon vet allt om mig,och tycker om mig ändå :D Evigheter sedan jag träffat henne sist :(


Torsdag idag då,är så sjukt trött. Mår konstigt,blir väl sjuk igen.. Hade lite feber igår också.. Har inte tid eller ork med sånt nu!
Benjamin far iväg till pappas idag,så ikväll är det bara Elias och jag. Gubben kommer hem 10 ikväll kanske? Och imorgon kör han upp till Torneå,han ska inhandla en fyrhjuling är det tänkt. Galning! Hoppas han får bra väder att köra i iallafall.
Så på Lördag blir det att köra haha :D Om jag vågar.

Jobba nån timme ikväll då,Elias får åka med morfar till min hemby sålänge :)

Nu --> mys med gubben innan han far till jobbet!

Inga kommentarer: