onsdag 8 februari 2012

Buzzador

Nu har jag hämtat hem mitt Buzzador -paket :) Innehöll en 180ml tub + tio stycken 50ml tuber. Så nu ska här testas DOVE nourishing oil care! Delar ut de mindre tuberna ,men de flesta är redan bortlovade :) Kommer göra susen för mitt äckliga hår har jag på känn!

Har även varit in till stan och diskuterat med några från arbetskraftsbyrån,så nu får vi se vad vi ska hitta på för sysselsättning åt mig. Praktik eller vikariat misstänker jag det blir. Bättre än att sitta hemma iaf!




Har ju haft Elias på antibiotika nu nästan en vecka,men fan,han verkar inte tåla den. Magen gör totalt uppror. Trevligt att få byta ALLA kläder när han bajsat genom allt. YÄK. Ger inte mer åt honom nu,skulle ändå sluta imorgon hur som helst..

Benjamin har hostat konstant nu i 2 dagar. Och då menar jag verkligen konstant. Torrhosta. Försökte ge honom astmamedicinen,men den verkar inte hjälpa. Många som är sjuka nu,så det är väl en släng av det vi har här.

Ikväll ska jag ta en mysig filmkväll tror jag,Murder set pieces ska jag se. Har hört att den är riktigt sjuk,så den måste jag ju se! ;)

Igårkväll kollade jag Abduction, främst för att Taylor Lautner är med i den haha :D
Helt ok tidsfördriv iaf. (btw är svensken Mikael Nyqvist med i den också)


Inget mer då. Bajs!

Inga kommentarer: