tisdag 28 februari 2012

Oh no!

Oh crap.. i feel it coming.. BABYSJUKAN!
Farligt att åka och hälsa på till Jessicas ;) Så gudomligt söt dotter har de fått!


<3


Visst,jag älskar mina söner över allt annat,men såklart längtar jag efter en dotter :P
Har ju typ bara 1 chans till att få en dotter (eftersom jag blivit snittad 2 gånger,och de gör helst inte fler snitt än 3 stycken). Jag vill ju leka med barbie!! Haha.

Var till stan idag,ensam för en gångs skull! Hittade NADA. Lika bra det,fattiga människor har inte råd att shoppa.
Så var jag in till Jessica då,sedan hem 10 minuter och vidare till jobbet. Städade 1 timme,eftersom jag bara behövde städa halva dagiset.
Vidare till svärmor efter Elias,sedan hem och städa + plocka rentvätt + hänga upp 2 maskiner tvätt.. Gah,skönt att sitta ned på min breda bak!

Sist en bild på nallen jag virkat åt söta bebis-Madeleine :

Inga kommentarer: